با کیفیت ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز

بهترین و کاربردی ترین محصولات ساختمانی در شهر بتن

تا چندی پیش شاید زیبایی به مانند الان ملاک نبود اما امروزه زیبایی یکی از اصلی ترین نکات حائز اهمیت در زمینه های مختلف است. صنعت معماری و ساخت و ساز پیشرفت های بسیار زیادی داشته و امروزه مصالح ساختمانی قدیمی یا پیشرفته تر شده و یا جای خود را به نمونه های جدید داده اند. امروزه مصالح بتنی نقش اساسی را در ساخت و ساز ایفا می کنند و در اغلب خانه ها شاهد استفاده از اینگونه مصالح هستیم. اما آیا تمامی سازه های بتنی مناسب استفاده کردن هستند؟ طبیعتا هریک از کارگاه های تولید مصالح بتنی ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند و نمی توان کلیه آنها را با یکدیگر یکسان در نظر گرفت. انتخاب مرکز معتبر برای خرید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر چه کارگاهی با تجربه برای خرید اجناس مورد نیاز خود انتخاب کرده باشید محصولات باکیفیت تری تحویل خواهید گرفت. شهر بتن یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که به دلیل ارائه محصولات با کیفیت توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید و می توانید با قیمت های مناسب انواع محصولات بتنی را از آن خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت روان کننده و قیمت سیمان است.

کیفیت محصولات شهر بتن

کیفیت اصلی ترین موردی است که برای خرید محصولات بتنی باید مورد توجه قرار گیرد. برای ساخت محصولات مرغوب و باکیفیت حتما باید سیمان و سایر اجزای تشکیل دهنده بر حسب استاندارد های خاصی با یکدیگر ترکیب شوند تا در نهایت ساختاری مستحکم پدید آورند. شهربتن با بهره گیری از علم روز و تجهیزات مدرن، محصولاتی با کیفیت بالا تولید کرده و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مصالح بتنی باشد. امکان خرید انواع اقسام محصولات نظیر: بلوک سبک ، تیرچه، کفپوش، بتن آماده و… از این شرکت وجود داشته و می توانید درخواست خود را به صورت اینترنتی نیز به ثبت برسانید. امکان ارسال محصول به هر نقطه کشور وجود داشته و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از کارشناسان زبده شهربتن دریافت نمایید.

ساختار بتن

بتن یکی از کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی است که در بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. بتن با ترکیب شدن آب، سیمان و شن و ماسه تولید شده و مقاومت بسیاری دارد. زیرسازی ساختمان از جمله مهمترین مواردی است که باید به کیفیت آن توجه شود و بتن اصلی ترین ماده کاربردی برای زیرسازی ساختمان به شمار می رود. بتن به انواع مختلفی دسته بندی می شود که هر یک از انواع بتن از نظر اندازه دانه های شن و همچنین نوع سیمان از یکدیگر تفکیک می شوند. هریک از انواع بتن ها در بخش متفاوتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. شن بتن در اندازه های مختلف ارائه می شود که دانه های درشت و ریز باعث تمایز در مقاومت بتن می شود. البته برخی شن بتن ها گرد شکل بوده و از سنگ‌های رودخانه ای تشکیل می شوند. نوع دیگر شن ها تحت فشار از سنگ های بزرگ شکسته می شوند.

قیمت ماسه بتن

ماسه بتن یکی از اصلی ترین مواد کاربردی در بتن به شمار می رود. ماسه به همراه سیمان ساختار ملات را تشکیل می دهد و ترکیب این دو ماده کاربرد بسیاری در ساختمان سازی داشته و اصلی ترین کاربرد آن، چسباندن مصالح ساختمانی پیش ساخته به یکدیگر است. اضافه کردن شن بتن به این ترکیب باعث تبدیل ملات به بتن می شود که مقاومت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. قیمت سیمان و ماسه بتن از جمله مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. برای ماسه بتن نمی توان قیمت دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت قیمت دقیق ماسه را تعیین کنند. کیفیت ماسه و اندازه دانه های آن از جمله موارد تعیین کننده قیمت ماسه بتن است. ماسه بتن در صورتی که خالص باشد بیشترین کیفیت را خواهد داشت اما برخی مراکز ماسه شویی به منظور کاهش قیمت، ماسه را به همراه ترکیبات دیگر ارائه می کنند که این امر باعث تمایز در کیفیت و مقاومت سازه خواهد شد.

قیمت کفپوش بتنی

بسیاری به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند محصولات مرغوب و باکیفیت بتنی را با قیمت های ارزان خریداری کنند. در این رابطه باید بدانید که خرید کفپوش بتنی با قیت ارزان از راه های مختلفی امکان پذیر است اما هر ارزانی برای خرید مناسب نیست! کیفیت حرف نخست را در کفپوش خواهد زد و در هنگام خرید حتما باید به این مورد توجه داشته باشید. نمونه های بی کیفیت کفپوش بتنی ممکن است مقاومت کمتری داشته و در مدت زمان کوتاهی شکسته و قابلیت خود را از دست بدهند. در حالت کلی قیمت کفپوش بتنی در مقایسه با سایر محصولات مشابه مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. شهربتن اقدام به تولید انبوه انواع کفپوش های بتنی کرده است و می توانید محصولات استاندارد و باکیفیت تولید شده در این شرکت را با قیمت های مناسب خریداری نمایید. قیمت کفپوش ها بر حسب طرح، اندازه، درجه و… نیز می تواند متفاوت باشد.

بلوک سیمانی، پر مصرف در ساختمان سازی

بلوک ها به عنوان پرمصرف ترین مصالح ساختمانی شناخته می شوند و این نوع مصالح را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هریک ساختار و مقاومت متفاوتی با یکدیگر دارند. بلوک های سیمانی از جمله محبوب ترین انواع بلوک ها هستند و برای مصارف بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت بلوک سیمانی به دلیل اینکه در انواع و اقسام مختلف تولید می شود، متفاوت خواهد بود. یکی از اصلی ترین ویژگی های بلوک های سیمانی مقاومت بالای آنها است و با استفاده از آنها می توان با سرعت بیشتری یک سازه را به اتمام رساند. بلوک های سیمانی در حالت کلی به ۳ نوع: سنگین، نیمه سبک و سبک دسته بندی می شوند که هریک از آنها مواد اولیه متفاوتی با یکدیگر دارند. همانطور که از نام این نوع بلوک ها پیداست، بلوک های سنگین وزن بیشتری دارند و بلوک های سبک کم وزن هستند. هریک از این بلوک ها در بخش های خاصی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و هریک ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

قیمت بلوک سیمانی

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد بلوک های سیمانی در انواع اقسام مختلف ارائه شده اند و طبیعتا هر یک از آنها قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. بلوک های سنگین کمترین و بلوک های سبک بیشترین میزان قیمت را با توجه به قیمت سیمان خواهند داشت و این تمایز قیمت، به دلیل نوع موادی است که برای ساخت بلوک مورد استفاده قرار گرفته اند. در حالت کلی بلوک های سیمانی قیمت مناسبی دارند و استفاده کردن از آنها باعث صرفه جویی در میزان هزینه های ساخت خواهد شد. اما بلوک هایی که کیفیت بیشتری داشته و از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده اند قیمت بالاتری هم خواهند داشت و توصیه می کنیم که حتما کیفیت را اصلی ترین نکته قابل توجه قرار دهید. شهر بتن به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به تولید انبوه انواع بلوک ها نموده و کیفیت را در راس کار خود قرار داده است. با مراجعه به وب سایت اینترنتی شهربتن می توانید هر یک از انواع بلوک ها را مشاهده کرده و اقدام به بررسی مشخصات هریک نمایید. همچنین می توانید قیمت سیمان امروز و قیمت سیمان پاکتی را بررسی نمایید.

با کیفیت ترین مصالح ساختمانی

شهر بتن ارائه دهنده ی با کیفیت ترین مصالح ساختمانی

تا بحال فکر کرده اید که سیمان چه نقش اساسی در زندگی انسان دارد؟ اثرات خانه های کاهگلی شاید در دوردست ها باقی مانده باشد و در مناطق شهری تمامی خانه ها با سیمان ساخته می شوند. مصالح ساختمانی نیز اغلب ساخته سیمان هستند و هریک از آنها در بخش های متفاوتی از ساختمان سازی و شهرسازی مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا تمامی مصالح سیمانی برای ساخت و ساز مناسب اند؟ طبیعتا میزان درصد مواد اولیه استفاده شده برای تمامی مصالح سیمانی بر روی مقاومت و دوام محصول نیز تاثیر خواهد گذاشت و حتما باید کلیه استاندارد ها در ساخت مصالح رعایت شوند. متاسفانه برخی از مراکز تولید مصالح ساختمانی این مهم را رعایت نکرده و محصولاتی با کیفیت پایین به مشتریان ارائه می کنند. به همین دلایل باید در انتخاب مرکز خرید نیز نهایت دقت را داشته باشید. قیمت از دیگر موارد حائز اهمیت است و ممکن است مراکز مختلف قیمت های متفاوتی برای محصولات خود ارائه کنند و می توانید با کنار هم گذاشتن کیفیت و قیمت، بهترین مرکز را برای خرید انتخاب کنید. شهر بتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی  می باشد. در ادامه توضیحات کامل تری را در خصوص قیمت سیمان و قطعات بتنی ارائه نموده ایم.

خرید از شهر بتن

خرید مصالح ساختمانی از مراکز متعددی امکان پذیر است و در حالت کلی روش های خرید به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که خرید از این مراکز حضوری است و ممکن است وقت بیشتری از شما بگیرد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غیرحضوری مراجعه به وب سایت های اینترنتی است و این روش توانسته جایگزین مراکز فروش حضوری شود. شهر بتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی است که از طریق آن می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به خرید اقدام نمایید. کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. امکان خرید محصولات از تمامی نقاط کشور نیز امکان پذیر است. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت انواع افزودنی های معدنی مانند: قیمت روان کننده و قیمت زودگیر کننده و قیمت کندگیر کننده ها است.

منظور از بلوک لیکا چیست؟

شاید نام بلوک سبک به گوشتان خورده باشد. بلوک های لیکا نوعی از بلوک های سبک هستند که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده و به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده اند. بلوک لیکا در شرایط خاصی تولید شده و مقاومت مطلوبی دارند اما طبیعتا میزان مقاومت آن پایین تر از نمونه های بلوک سیمانی سنگین خواهد بود. بلوک سیمانی لیکا ویژگی های متعددی دارد که آن را برای خرید مناسب کرده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این بلوک را می توان عایق بودن آن دانست به گونه ای که می تواند تا حد بسیار زیادی جلوی نفوذ حرارت و صدا را بگیرد و به همین دلیل در صورت استفاده از آن نیازی به عایق کاری ساختمان نیست. توجه داشته باشید که بلوک لیکا در تنوع سایز متعددی روانه بازار شده و امکان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز دیوار های باربر وجود خواهد داشت. قیمت بلوک لیکا نیز به دلیل انواع مختلف آن و اختلاف قیمت بتن آماده نیز متفاوت خواهد بود. نوع تهیه بلوک لیکا بر کیفیت آن تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و باید کلیه مراحل ساخت به درستی طی شوند.

قیمت بلوک‌ لیکا

قیمت سیمان امروز از جمله مواردی است که قبل از خرید بلوک لیکا باید حتما مورد توجه قرار گیرد. بلوک های لیکا در انواع مختلفی تولید شده اند و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آنها در نظر گرفت. نکته قابل توجه اینکه بلوک های لیکا در مقایسه با بلوک های سیمانی میزان قیمت گران تری دارند اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول، بسیاری به دنبال خرید سیمان رنگی هستند. بلوک هایی که کیفیت بالایی دارند قطعا قیمت گران تری نیز خواهند داشت و توصیه می کنیم به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و به دنبال پیدا کردن محصولات با کیفیت باشید. شهر بتن کلیه محصولات خود را طبق استاندارد های جهانی تولید کرده و هیچ گونه ایرادی به آنها وارد نخواهد بود. قیمت آنها نیز مناسب بوده و می توانید باکیفیت ترین محصول را با قیمت معقول از آن خریداری کنید. دقت داشته باشید که قیمت بلوک سیمانی در شهربتن مناسب بوده و می توانید قیمت های ارائه شده در آن را با سایر مراکز مقایسه کنید.

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

قیمت جدول بتنی

جدول بتنی طی فشار تولید می شود و اصلی ترین مواد اولیه آن را ماسه، سیمان و دانسیته های سنگ‌تشکیل می دهند. ریزدانه های سنگ‌باعث افزایش میزان مقاومت آن می شود و باعث ایجاد نوعی ساختار مستحکم خواهد شد. جدول های بتنی در انواع اقسام اندازه های مختلف ارائه شده اند و این اندازه ها دلیل اصلی بر تفاوت قیمت جدول ها هستند. کیفیت جدول بتنی بسیار حائز اهمیت است و چنانچه محصولات از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده باشند کیفیت بیشتری داشته و در نتیجه میزان قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید کرده و به همین دلیل می توانید بهترین محصولات را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری کنید. هریک از جدول های بتنی ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و با مراجعه به وب سایت شهربتن می توانید قیمت دقیق و مشخصات محصول از جمله قیمت بورس سیمان مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com